«Σε κάθε ερωτική σκηνή με τη Ζωή Λάσκαρη, προσπαθούσα να τη φιλήσω όσο περισσότερο γινόταν»

«Σε κάθε ερωτική σκηνή με τη Ζωή Λάσκαρη, προσπαθούσα να τη φιλήσω όσο περισσότερο γινόταν»

Η αποκάλυψη του ηθοποιού για την σταρ με την αξεπέραστη ομορφιά, Ζωή Λάσκαρη

Αξεπέραστη ήταν η ομορφιά της Ζωής Λάσκαρη που γοήτευε τον ανδρικό πληθυσμό στο πέρασμά της. Τα ξανθά μαλλιά της, το αψεγάδιαστο πρόσωπό της και το κορμί της, λάτρεψε ο κινηματογραφικός φακός που την αποτύπωσε μοναδικά. Ο Φαίδων Γεωργίτσης σε αφιέρωμα του περιοδικού Down Town, μίλησε για την αξέχαστη σταρ και παραδέχτηκε ότι ήταν γοητευμένος από την ομορφιά της. Όπως παραδέχτηκε, στις ερωτικές σκηνές που είχε μαζί της, επεδίωκε να τη φιλά όλο και περισσότερο.

«Ήταν πάντα πολύ τυπική και πειθαρχημένη. Γνωριστήκαμε το 1963, στον Ίλιγγο. Εγώ τότε ήμουν 24 χρονών και η Ζωή μόλις 20. Στην πρώτη γνωριμία μας, μου δίνει το χέρι λέγοντάς μου: “Χαίρω πολύ” και μου σκάει ένα τεράστιο χαμόγελο.

Αυτό ήταν, μαγεύτηκα. “Τι κορίτσι είσαι εσύ;” της λέω και από εκείνη τη στιγμή και έπειτα σε κάθε ερωτική σκηνή προσπαθούσα να τη φιλήσω για όσο περισσότερο γινόταν. Το είχαν καταλάβει οι τεχνικοί και με πείραζαν. Διαβάστε παρακάτω…

Στο γύρισμα λέγαμε μεταξύ μας ότι ήταν η θεά Άρτεμις, γιατί το κορμί της θύμιζε άγαλμα. Την ίδια δεν την ενδιέφερε αν την ήθελαν όλοι οι άντρες. Την ενδιέφερε να τη θέλει ένας, εκείνος που ήταν κάθε φορά ερωτευμένη.

Θυμάμαι έλεγε συχνά ότι ήθελε να μοιάσει στη Μελίνα Μερκούρη. Τη θαύμαζε για την κορμοστασιά, το περπάτημα και την ντομπροσύνη της. “Κοίτα την πώς περπατά. Σαν πέρδικα” μου έλεγε για εκείνη», είπε ο Φαίδων Γεωργίτσης.

πηγη protothema.gr

Το nea-orthodoxa.eu ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.