Καρκίνος Του Ήπατος: 7 Συμπτώματα Καίριας Σημασίας – Μεγάλη Προσοχή!

Τα συμπτώματα του καρκίνου του ήπατος μπορεί να περιλαμβάνουν πόνο στο στομάχι, έμετο και γενική αδυναμία. Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων περιστατικών ασθενείας από τον εν λόγω τύπο καρκίνου υπερδιπλασιάστηκε από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο καρκίνος του ήπατος είναι μια σπάνια κατάσταση που συνδέεται με βλάβες και ουλές του ήπατος, μια κατάσταση γνωστή και ως κίρρωση του ήπατος.

Αρκετοί τύποι καρκίνου μπορεί να σχηματιστούν στο ήπαρ, αλλά το ηπατοκυτταρικό καρκίνωμα (hepatocellular carcinoma) είναι ο πιο κοινός τύπος. Τα σημάδια και τα συμπτώματα της νόσου είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

“Τα συμπτώματα του καρκίνου του ήπατος είναι συχνά ασαφή και δεν εμφανίζονται μέχρις ότου ο καρκίνος βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο”, αναφέρει χαρακτηριστικά το βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS).

Και προσθέτει: “Επισκεφθείτε το γιατρό σας εάν παρατηρήσετε κάποιο από τα συμπτώματα. Το πιο πιθανό είναι πως θα πρόκειται για κάποια πολύ απλή πάθηση, όπως μια λοίμωξη, αλλά είναι πάντα σώφρον να ενημερώνετε τον γιατρό σας”.

Καρκίνος του ήπατος: Συμπτώματα

Τα συμπτώματα του καρκίνου του ήπατος περιλαμβάνουν την (1)ακούσια απώλεια βάρους και ένα (2)συναίσθημα ότι είστε πάρα πολύ χορτασμένοι μετά το γεύμα σας, ακόμα και αν αυτό είναι μικρό.

Η (3)απώλεια της όρεξης, ο (4) έμετος και ένα (5)επώδυνο φούσκωμα/πρήξιμο στην κοιλιά μπορεί επίσης να είναι σημάδια του καρκίνου.

Άλλα συμπτώματα του καρκίνου του ήπατος περιλαμβάνουν το (6)κιτρίνισμα και την (7)φαγούρα στο δέρμα.

Καρκίνος του ήπατος: Αίτια

Δεν είναι ξεκάθαρο τι προκαλεί τις περισσότερες περιπτώσεις καρκίνου του ήπατος. Ωστόσο, η χρόνια μόλυνση με ορισμένους ιούς ηπατίτιδας μπορεί να οδηγήσει στον καρκίνο, αποκάλυψαν επιστήμονες.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξετε την ασθένεια εάν έχετε επίσης διαβήτη, κίρρωση και ορισμένες παθήσεις του ήπατος.

Θα μπορούσατε να βοηθήσετε στην πρόληψη του καρκίνου του ήπατος καταναλώνοντας αλκοόλ με μέτρο, ή και καθόλου αν μπορείτε.

Οι γυναίκες πρέπει να μην πίνουν πάνω από ένα ποτό την ημέρα, ενώ οι άνδρες δεν πρέπει να ξεπερνούν τα δύο.

Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους θα μειώσει επίσης τον κίνδυνο του εν λόγω καρκίνου.

Πηγή: iatropedia.gr

*Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής. δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.

Το nea-orthodoxa.eu ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.